...FrEnDoVi...

ja i Amra...
Image Hosted by ImageShack.us


...ovo je Dora...ma zakooon cura...kak se zajebava...ma ona i Ševa su savršen par...kiss...

Image Hosted by ImageShack.us



...ovo je Amila...moja seka mawa...ma super cura....ona je lijevo...jedva čekam da dođe....kiss...
Image Hosted by ImageShack.us


....ovo je Lara (moja sestrična)...zakon cura...ma sve najbolje....kiss...

Image Hosted by ImageShack.us


...ovo je Anilija....zakon cura....kiss i njoj...

Image Hosted by ImageShack.us


...dis is Eka ( Anđelka ) moja mawa seka...ona je prezakon osoba....kiss....

Image Hosted by ImageShack.us


...ovo je Fata...zakon cura...ma sve najbolje...kiss...

Image Hosted by ImageShack.us


...Mile...to je prezakoon dečkoo...jbt nisam se čula s njim 2 god.....ošo u 4. razu na livadu i nije se vračoo...pa mu šaljem puno kiss...i vrati nam se u raz..
Image Hosted by ImageShack.us


...ovo je Balta...zakon dečko...ma sve najbolje...kiss....

Image Hosted by ImageShack.us




...ovo je Bero-Junior....zakon tip...kiss...


Image Hosted by ImageShack.us


...ovo je Čale...
...lik je prezakoon...
...haha...
......ma lik je zakoon...
...kiss...

Image Hosted by ImageShack.us


...ovo je Nonchy ( Ivona )...
...cura je prezakoon...
...ma kiss i njooj...

Image Hosted by ImageShack.us


...ovo je Rushed ( Tomislav )...
...tip je prezakon...
....ma zajebava se sto na sat...
...a da mu vidite pjesme...
...hehe...
...kiss...

Image Hosted by ImageShack.us


...dis is Domac ( Domagoj )...
...lik je prezakooon...
...ma HVALA PUNO za DIZAJN...
...kiss i tebii...

neš neće staviiit da mi upouldira sliku...pa ju stavim sljedeći put...

...onda ovo je Tomo...
...kiss..

Image Hosted by ImageShack.us



...ovo je Renato...... kiss njemu...


Image Hosted by ImageShack.us



...ovo je Renata...ide sa mnom u raz...ma ona je prezakon cura....kiss i njoj....

Image Hosted by ImageShack.us


...onda je ovo grupa u kojoj moja sestrična Lara pleše...
...ja sam znam iz te grupe nju, Any, i Pavičku...
...nji tri su mi nak zakoon...
.......ma kiss i njima...

Image Hosted by ImageShack.us


...kada nabavim od drugih slike ja stavima na blog...

...FuN...

...malo bedževa...

to ja stalno radiim...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

love...
Image Hosted by ImageShack.us

poljubi me u dupe...haha...
Image Hosted by ImageShack.us

nemam many, many....
Image Hosted by ImageShack.us

hart...
Image Hosted by ImageShack.us

hmm...na koga li bi se to odnosilo...hmm...
Image Hosted by ImageShack.us

ja...hehe...
Image Hosted by ImageShack.us

kuja iz pakla...hahah...
Image Hosted by ImageShack.us

ja sam tatina princeza...da da...
Image Hosted by ImageShack.us

na koga vas ovo podsjeća ?
Image Hosted by ImageShack.us


MALO ŠARENIH SLIKA (colorfull)...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


malo emo slika....al nak onih lijepih....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ova slika je prezakoon...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...malkooc smiješnih slika...

Image Hosted by ImageShack.us

beba malo pije...ma nije to niš...haha...
Image Hosted by ImageShack.us

kuja i dečko...
Image Hosted by ImageShack.us

medeki se vole...tako ću i ja jednom(pitaj Boga s kim,al ja se molim da to bude s jednim dečkom)....
Image Hosted by ImageShack.us

dečko i cura(ulovljeni)...hehe....
Image Hosted by ImageShack.us

  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


ces komentare/neces komentare

design by MARINO7

Opis bloga

...kad ga pogledaš znat ćeš...

...O MeNi...

Moja slikica...
Image Hosted by ImageShack.us

Ime...Iva...
Prezime...no SIGNAL...
Ljubav...slobodna...
Naj Frendovi...Mare,Amra,Eka,Lara,Čale,Bero-Junior,Balta...ugl. ima ih puno...
Živim...u Slavonskom Brodu...
Mjesto življenja...u Ulici Vukovarskoj...hehe...Plavo Polje(ugl. blizu klizališta)...
Volim...dečke,slatkiše,pavat,papat,kišu,šetat se,sebe...ugl. puno toga...
Ne Volim...ugl. neku hranu,nekad snijeg...ma dost toga...
S Venere sam pala 10.05.1996...nači imam 12 god...
Moj msn i mail...iva.hercog@gmail.com...ko me želi više upoznat...

MoJe SlIkIcE...

ja i snješko..hehe...BIG LOVE...hehe...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


PEACE world...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


...slikice sa slovima...hehe...valjda znate na šta mislim....lol...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

toliko sam
BOLJA OD NJIH
da ih razumijem
kad kažu da me
MRZE!!!!!

tako če i bit..heheh....
Image Hosted by ImageShack.us
Ako je grijeh što
TE VOLIM
neka mi se
nikad ne
oprosti!!!

hmm...tko li je ovo..ja sigurno ne...haha...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

AKO JE ŠKOLA
KRUH
ŽIVJELA
GLAD!!!!!!!

ništa tako ne boli...kao kad dečko curu ne voli....crycry...
Image Hosted by ImageShack.us


Ako me ikad raniš
i dušu povrijediš upotrjebit cu samo
jednu kletvu:
DAO BOG DA
TI MOJE USNE
BUDU LIJEK,
BEZ NJIH DA BOLUJEŠ
ZAUVJEK!

zvijezde čine čuda...
Image Hosted by ImageShack.us

BE COOL
HATE
SCHOOL!!

novinari...novinari...ccc...namcornamcor...
Image Hosted by ImageShack.us

Vadi ruke iz
mojih gacica
brojim do
tisucu
1...................................2............................3..................

ljubav...himna...pa to je jedno te isto...haha...
Image Hosted by ImageShack.us

bez tebe je sve ništa
ali s tobom
je ništa sve

živim,živim,živim...
Image Hosted by ImageShack.us

DANAS JE TEŠKO
BITI GLUP
JER JE
KONKURENCIJA
PREVELIKA!!!!!!!!!!!!!

sve je lako osim jednoga...
Image and video hosting by TinyPic
bog je stvorio CURE jer je
imao smisla za
ljepotu,a
DEČKE jer je
imao smisla za
humor

sve je isto..jebiga...
Image and video hosting by TinyPic

BOŽE SAMO TE JEDNO
JAKO MOLIM
ČUVAJ MOG ANĐELA
JER GA VOLIM!!!!!!!!!!!

lijek...apoteka...ljubav...
Image and video hosting by TinyPic
nemoj jest govna kad
je burek
11 kuna

jednom se živi....hmm...
Image and video hosting by TinyPic
NE PLAČI ZA ONIM
ŠTA JE BILO
NE BOJI SE ONOG
ŠTO CE DOCI,JER ZNAJ
MA KOLIKO TEŠKO BILO
...IPAK CE PROCI.........

nikad...nikad...nikad...
Image and video hosting by TinyPic
VoLiM Te vOliM aL
mI DuŠa vEnE JeR
NiSaM SigURna dA Ti vOlIš mENE
AKo mE Ne VoLiŠ NeKa tI Je sReTNO
jER Ja tEbE VoLim i vOLjEt cU
Te vIJeCnO!!!!!!

....slikice....

moje je srce zaključanoo......samo jedan dečko ima ključ...a mislim da taj netko zna ko je taj dečko...
Image and video hosting by TinyPic
angel...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


bitch...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


blondie...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


sexy..

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image Hosted by ImageShack.us


moje ime....

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



10 ZaPoViJeDi LjUbVi ZA cUrE


01. NIKAD SE NE ZALJUBLJUJ DO UŠIJU!!!
02. NE PLAČI, NE PATI...JER TO ŠTETI LJEPOTI!!!
03. NE MOLI GA, JER ĆEŠ MOLITI VJEČNO!!!
04. CIJENI GA, ALI NE VIŠE OD SEBE!!!
05. SVE ŠTO TI KAŽE VJERUJ, ALI ODBIJ 50%!
06. BUDI NJEŽNA, ALI NE KOLKO ON HOĆE!!
07. NE ZOVI GA POSLIJE SVAĐE!!!
08. AKO ŽELI DA PREKINETE ODUŠEVLJENO PRIHVATI!!!
09. KADA PATIŠ NE PATI ZA NJIM!!!
10. KADA TE PITA ZA FURANJE PRVO ODBIJ, A TEK ONDA RECI DA!!!


KAKO NAŽIVCIRATI STARCE!!!

1.govorite unatrag
2.zamuckujte svaki put kad
izgovore vaše ime...
3.pravite se da imate
amneziju...
4.pratite ih svuda po kuci..
5.zabijajte se u zidive...
6.pričajte s olovkom...
7.recite im da imate 10
prijatelja koje oni nemogu
vidjeti i pričajte s tim
"prijateljima!...
cijelo vrijeme...
8.kad se tuširate,
vičite: "imao/la si mrvicu"
9.govorite im da se
nošenje odjeće protivi
vašoj vjeri..
10.isčupajte im pramen
kose i recite:"SAD KUŽIM"
11.nosite naljepnicu:
"ja sam retardiran/a"
12.u javnosti viknite:
"ne mama neću te poljubiti!
13.pokušavajte se popeti
na zidove...
14.5-6 puta palite gasite
svijetlo a zatim recite:
"AHA...SAD KUŽIM!!"
15.uhvatite ih za ruku i
recite:"vidim mrtve ljude"
16.kada kazu rijec iz pijesme
koju znate pocnite je pjevat..
17.pokusavajte plivati po podu!!
18.ujutro sto ranije to bolje im
upadnite u sobu i iz sveg glasa
viknite:"DOBRO JUUUTROOO!!"
TO JE TO!!


LjUbAvNi SaT

00:00-voli te
01:01-očekuje tvoju ljubav
02:02-srest ćete se
03:03-misli na tebe
04:04-nikad te neće zaboraviti
05:05-igra se s tobom
06:06-voli tvoj osmjeh
07:07-vara te
08:08-ljubomora
09:09-krije da te voli
10:10-misli na tebe plavi dečko
11:11-danas ti je sretan dan
12:12-vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13-crni dečko te voli
14:14-čeka te sreća
15:15-srami ti se prići
16:16-doći će do komplikacije
17:17-poljubac
18:18-voli tvoje oči
19:19-nešto krije
20:20-mući ga tvoj miran pogled
21:21-sviđaš se onome na koga misliš
22:22-vidjet ćeš ga
23:23-želi hodati s tobom


EVO MALO IZREKA!!



*kad umrem ic cu u raj,jer sam zivjela u paklu!!
*negazite travu,pusite je...
*nemoj me uzimat za rijec,uzmi me u narucje...
*decki imaju problem za svako rijesenje....heh...
*ne brisite noseve stoljnjacima cemu sluze rukavi..
*lopovi ne kradite,drzava nevoli konkurenciju...
*rad se isplati kasnije,ljenost se isplati sad...
*ja nepijem da te zaboravim,vec da te duplo vidim...
*ja sam ovakva rođena,a koje je tvoje opravdanje...
*mijenjam sobnu lampu,za dvosobnu...
*ako ti dođe volja za ucenjem,sjedni i neuci proci ce i to...
*kad budes umirala/o ti se smij a drugi nek placu jer kad
si se ti rađao/la drugi su se smijali a ti si plakao/la...





SKOLSKA "PRAVILA"

1.ne dolazI u razred ako bas ne moras
2.pisi zadasu kad uspijes prepisat
3.pred profesorom zvaci zvaku samo nakon cik pauze
4.ne pozeli u wc jer nema ventilacije
5.dok profesor pise po ploci pisi i ti - po klupi naravno
6.ponekad zabljesni najnovijim forama
7.zakasni na sat tako da te uopce ne puste unutra
8.muski: pustite kosu, zenske: skratite suknje
9.ne dopustite da profesor uđe u razred poslije vas
10.kad dođe kontrolni ne zaboravi salabahter
11.voli svoj salabahter kao samoga sebe
12.ako netko zaboravi salabahter posudi mu svoj
13.kazu da je rad zdravlje-zivjela bolest
14.ponavljanje je majka znanja - sto vise ponavljas razred sve si mlađi i mlađi, a znas sve vise i vise


SLATKE,LJUBAVNE PORUKICE!!!



1.Ako me ikada zaboraviš,ne
zaboravi da zaboravljeni nikada
ne zaboravljaju one koji su ih
zaboravili!

2.Ako me voliš,ne pričaj nikome.
Ako me zeliš,ne daj me nikome.
Ako me ljubiš,ljubi me nježno.
Ako ni jedno od toga nije, vrati
mi srce,oprošteno ti je!!!!

3.Baci času visoko,past ce na tlo.
Baci kamen u vodu,dodirnut će dno.
Baci granu u vatru,izgorjet će sva.
Baci mene od sebe,umrijet ću ja.

4.Čitam knjigu,a oči mi suze,mislim
na tebe,što mi srce uze!

5.Da budem sretna jer si mi prijatelj
ili da plačem jer je to najviše što ćeš
mi ikada biti?

6.Da je zrno pijeska jedinica za ljubav,
sve pustinje ovog svijeta ne bi bile dov-
oljne da ti kažem koliko te volim!!!

7.Daleko si voljeni moj, duge su mi tamne
noći,ali ljubav snagu mi daje da izdržim u
samoći. Daljina nas dijeli,ljubav nas spaja,
teško je bez tvog zagrljaja.

8.Eh da mogu, u sitne sate,kada me misli
navedu na te,da tiho,nečujno svratim i tebi
se za ljubav obratim.

9.Gdje god pođeš sirom svijeta,gdje god
žarko sunce sja,nigdje nećeš naći djevo-
jku da te voli kao ja!

10.Ja ću tebe noćima sanjati tvoje ime neč-
ujno dozivati,ti si vizija mog sna,dušo moja
daleka.Oči moje traže te,usne zovu te dođi
molim te jer ludo VOLIM TE.

11.Kad se gledam u ogledalu vidim TEBE,
kada lutam ulicama vidim nekog tko liči na
TEBE,kad sam s nekim mislim na TEBE,
sad vidiš VOLIM SAMO TEBE.

12.Kad sklopiš oči svoje,ja ću doći zlato
moje,da te ljubim,da te mazim,da te cijele
noći pazim,da te čuvam od svih zala jer te
volim srećo moja mala!!!

13.Nevjeruj momku kada kaže volim te nego
kada očima punim suza kaže ostani molim te!

14.Neka ni jedna nada u životu ne vene ti si moja
ljubav i čuvaj se za mene nedaj da te druga za lju-
bav moli kaži joj mene moja malena voli!!

15.Zvjezdice moja sto svijetliš mi u tihoj noći znaj
da si mi sve i kad život ode molim te ne ostavljaj
me jer ŽIVIM jer su tako htjeli!VOLIM jer sudbina to
svima dijeli! PATIM jer ne viđam oči tvoje! UMIREM
jer volim nešto što nikad neće biti moje!VOLIM TE
NAJVIŠE!!!

16.Voljela sam te. Nisi znao? Volim te. Ni to ne znaš?
Voljet ću te cijelog života. Ne vjeruješ mi??

17.Važno je samo da negdje postojiš...da postojiš i da
me voliš, važno je da smo tu ispod istog neba i da si uz
mene kada mi to treba.

18.U tihoj noći dok srce strepi, sjeti se mene moj anđele
lijepi. Ako te rastuže zvuci gitare i ako život gorko zaboli,
sjeti se da postoji netko tko te jako voli.

19.Puno puta se pitam GJDE si?Puno puta se sjetim TEBE.
Puno puta TE poželim kraj SEBE... Jer u svakoj svojoj želji
želim "samo" TEBE!!!

20.Hej ljubavi u dalekom gradu čuvaj mi se da te ne ukradu,
čuvaj ljubav da nam ne uvene, čuvaj sreću za tebe i mene!

ZAKON MLADIH

1. Poljubac u ruku – PRIJATELJSTVO
2. Poljubac u obraz – POŠTOVANJE
3. Poljubac u čelo – ČEŽNJA
4. Poljubac u rame – POHLEPA
5. Poljubac u vrat – STRAST
6. Poljubac u usta – LJUBAV
7. Tuče li djevojka mladića – IMA JE PRAVO POLJUBITI
8. Ugasi li djevojka mladiću šibicu – ŽELI BITI VOLJENA
9. Baci li djevojka nešto mladiću – KAZNA OD 10 PUSICA

10. Prije ljubljenja – ZABRANJENO PUŠENJE

11. Ako se sjedi – DJEVOJKA SJEDI NA KOLJENU MLADIĆA

12. Ako se leži – DJEVOJKINA GLAVA LEŽI U RUCI MLADIĆA

13. Tapšanje na rastanku – SANJAJ ME

14. Poljubac zatvorenih očiju – ISKRENA LJUBAV

15. Stisak ruke – ŽELIM BITI SAMO S TOBOM

16. Stati na nogu – IZJAVA LJUBAVI

17. Čeprkati po kosi – NE MOGU BEZ TEBE

18. Nakašljucati se – VOLIM TE

19. Staviti kažiprst u usta – ZAGRLI ME

20. Staviti palac u usta – POLJUBI ME

21. Igrati se prstenom – SANJALA SAM TE

22. Gledati u oči – VOLIM TE, VOLIM TE

23. Šaka kao odgovor – DA

24. Čelo kao odgovor – NE

25. Pucketati prstima – DANAS DOBRO IZGLEDAŠ

26. Uzme li djevojka nešto mladiću – NA RASPOLAGANJU

27. Grickati usne – LJUBOMORA

28. Štipanje – ŽELIM TI NEŠTO REĆI

29. Šmrcanje – SASTANAK U ISTO VRIJEME

30. Stati na pete – VOLIM SAMO TEBE

31. Tuče li mladić djevojku – ŽELI DA BUDE NJEGOVA

32. Plaziti jezikom – POLJUBI ME ODMAH

33. Poljubac od 60 pusica – NIJE DOZVOLJEN

34. Lagani poljubac – PRIJATELJSTVO

35. Prije ljubljenja – GLEDAJ U OČI

36. Ne smije se iskorištavati – LJUBAV DJEVOJKE

37. Djevojku ne pitaj za poljubac – ODMAH POSTUPAJ

38. Milovanje tijela djevojke – SAMO UZ DOZVOLU

39. Mladić ima pravo ljubiti – DJEVOJKU OD 13 GODINA

40. Poljubac jezikom – DOZVOLJEN

41. Gleda li mladić djevojku duže od 3 minute – LJUBOMORA
42. Puhne li mladić djevojci dim u lice – ŽELI SEKS

43. Pokloni li djevojka mladiću Zakon mladih – LJUBAV

44. Pokloni li mladić djevojci Zakon mladih – LJUBAV

i još jedan sat koji vam je bolji?!

Ako gledaš na sat u:

01:01- voli te
02:02-želi te poljubiti
03:03-želi da budete zajedno
04:04-pozvat će te na spoj
05:05-želi samo tebe
06:06-osjeća više nego što pokazuje
07:07-crni dečko misli na tebe
08:08-vara te
09:09-smeđi dečko misli na tebe
10:10-sviđaš mu se
11:11-lud je za tobom
12:12-sanja te
13:13-ne može bez tebe
14:14-voli tvoje oči
15:15-ti si mu jedina
16:16-tajno te promatra
17:17-ljubomoran je
18:18-ima curu
19:19-dobit ćeš poruku
20:20-nazvat će te
21:21-samo dobri frendovi
22:22-fališ mu
23:23-plavi dečko misli na tebe
00:00-srest ćeš ga

SAMO ZA CURE ;

A-almoust boobs
B barelly boobs
C- Cant complain
F-fake
G- kao da ih neš smanji

subota, 10.01.2009.

...ja mislim da sam zacopana...

...kao što naslov kaže...al samo MISLIM...meni se to dogodilooo jedno milijun puta....roflroflzubobelj........nezz šta da kažem u vezi toga...pa idem ja pričat događaje šta je biloo....ovakoo....bila sam jučer vani pokraj Save i slikala i snimala labudove..i frendice stalno se guraju u snijeg...al kako sam pala na desnu nogu....desna noga mi bila bijelaaa do bola...ugl. ja se nak derem ima koji dečko da mi očisti noguuu...roflrofl...roflrofl.....al sinoč je biloo baš dobroo na msn-u...kako me Chale zajebavo..hahahahaha....al dobro ono čovjek zna nasmijaat i razveselit ljudee....rofl.....dobro i ja sebe nekad nasmijavam kad provaliim neku glupooost....sekoo najbolje bilo kad smo se slikale sa snješkoom....kad smo neću neću u jugiću nisam brate ja za tante mante volim baksuz skupe varijante...hehe...to sam ja provalila i bila mi je najjača taj dan....jučeer sinooč sam vidla jednoog tak slatkoog dečka s njegoviim frendovima,zna seka na koog ja to mislim...roflcerekcerek......nisam se dugoo išla klizaat...moram nagovoriit svoju seku da mi da para jer ja nemam niš u sebe a mama i tata neče niš dat..a seka če "dat"...haha..roflrofl.....men dosadnooo....aj ovak barem ubijam dosadu.....jbt...ne zna se oče se ič u školu u pon il ne...aaaaaaaaaa...........puknucupuknucu.........da bar ne idemooo....DAJ BOŽE DA NE IDEMOOO.....bar jednooom da bude...DJECO ODVRNITE PLINOOVEEEE ! ! !............smijeh....................aj gibam sad.........ja posebnoo pozz mah:
*Chaleta
*seke
*Ševu&Doru
*Fatu
*Kiky
*Tenu H.
*Tenu D.
*Marinu Z.
*Baltu
*Beru-Juniora
*Hard Break
*sve u studiji i režijiii

gibam sad pusa svima,a najveća jednoom dečku u kojeg mislim da sam se zacopala....kisskisskisskiss...cerekcerek.....



| koliko ih je??? (56) | štampaj....moje gluposti..... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.